آخرین اخبار
کد مطلب: 124847
ذوالنور:آقاي روحاني!مادر و پدران برجام نمي‌توانند سرپرست خوبي براي اين فرزند باشند
تاریخ انتشار : 1396/02/02 15:32:12
نمایش : 2586
رئيس کميته هسته‌اي مجلس خطاب به رئيس‌جمهور گفت: تنها کسي که نوزاد عزيز شما برجام را تهديد به مرگ کرده است پدر اين نوزاد آقاي اوباما با تمديد و وضع تحريم‌هاي جديد و ناپدري خشن آن يعني آقاي ترامپ بوده‌اند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان به نقل از پارس نيوز، حجت‌الاسلام مجتبي ذالنور نماينده مردم قم و رئيس کميته هسته‌اي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخنان رئيس‌جمهور، اظهار داشت: رئيس جمهور محترم جناب آقاي روحاني! برخي خبرگزاري‌هاي دولتي فرازي از مصاحبه شما را پس از ثبت نام براي نامزدي دوره بعدي رياست جمهوري اينگونه منتشر کردند که هووهايي که بارها به قصد کشتن اين فرزند و نوزاد يعني بر جام تصميم گرفته اند، نمي‌توانند سرپرست خوبي براي اين فرزند باشند.

وي خطاب به رئيس‌جمهور، افزود: حتما مي‌دانيد که اولا هيچ فرزندي در تاريخ (‌به استثناء حضرت مسيح) بدون پدر متولد نشده است؛‌ دوما  مي‌دانيد که "هوو " براي پدر و مرد بي ربط وبي معني است و صرفا براي "زن " هوو مطرح است.

رئيس کميته هسته‌اي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: سوما اگر آنگونه که گفته‌ايد مادر واقعي بر جام شما باشيد پدر اين موجود دو رگه ناقص الخلقه، کسي جز آقاي اوباما نمي تواند باشد.

ذالنور همچنين يادآور شد: چهارما اگر بتوانيد اثبات کنيد که اين فرزند حرام زاده نيست و محصول يک پيوند مشروع است، توجه به نکاتي خالي از لطف نيست.

وي در ادامه تصريح کرد: يکي از اين موارد اين است که، اين نوزاد دورگه ناقص الخلقه، به‌قدري به والدين خود شباهت دارد که حتي بدون هيچ آزمايش ژنتيکي و تست ‌DNA نسب او اثبات شده است و هيچ "هووئي" نمي تواند مدعي او شود.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش عنوان کرد: به نوزاد برجام با داشتن چنين مادر مراقب و مهربان و چنان پدر قلدر و قلچماقي هيچ کس قادر نيست آسيبي وارد نمايد چه رسد به کشتن او.

ذالنور با اشاره به اينکه متاسفانه تاکنون تنها کسي که نوزاد عزيز شما بر جام را تهديد به مرگ کرده است پدر اين نوزاد آقاي اوباما با تمديد و وضع تحريم‌هاي جديد و ناپدري خشن آن يعني آقاي ترامپ بوده‌اند، گفت: مشکل اصلي که ممکن است مرگ اين نوزاد را رغم بزند اين است که متاسفانه مادر او هنگام اجراي عقد ازدواج هيچگونه مهريه اي و يا شرط ضمن عقدي تعيين نکرده که تضمين استمرار زندگي خود و " نوزاد دلبندش برجام " باشد بلکه عزت، غيره و دست آورد چندين ساله قبيله، طايفه و خانواده خود را به خاطر عشق يک سويه به داماد، فروخته و شروط سنگين ضمن عقد آنان را هم پذيرفته است.

اين نماينده مجلس دهم شوراي اسلامي در ادامه عنوان کرد: مادر اين نوزاد امروز مجبور است نامهرباني‌ها، تندي‌ها ، تحقيرها، فحاشي‌ها، کتک‌ها و زورگويي‌هاي آن شوهر و دارو دسته و هم‌پيمانانش را تحمل کند، بسوزد و بسازد و همانگونه که با چادر سفيد رفته با کفن سفيد برگردد.

وي با بيان اينکه مهمترين مشکل اين است که متاسفانه اين نوزاد ناقص‌الخلقه دورگه محصول يک ازدواج موقتي و صيغه اي است که ناپدري خشن يعني آقاي ترامپ حاضر به پذيرش او و مادرش نيست، خاطرنشان کرد: مرتب آنها را يا تهديد به مرگ مي‌کند و يا در منگنه مرگ تدريجي قرار مي‌دهد.

رئيس کميته هسته‌اي مجلس در خاتمه عنوان کرد: مرسوم است براي چنين پيوندهايي و تولد نوزادان تبريک مي‌گويند ولي در چنين وضعيتي گفتن تبريک طعنه و زخم زبان و نمک بر زخم شماست. پس تسليت حقير را پذيرا باشيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس